Bi anda aşırı bı baş ağrısı ağrıdan göz yaşlarım süzülüyor çok kötü de midem bulanıyor . Durduk yere hiç midem bulanmaz aklıma ilk hamilelik geldi . En son 31 Ağustos da regl oldum 5 gün var günüme ve korunuyoruz hem kendi korunuyor hemde prezervatif ile korunuyoruz. Allah’ım olmayanlara tattırsin . bı oğlum var 19 aylık düşünmedigimiz için korunuyoruz. Yine de Allah’ın işi. Sizce hamilelik varmidir baş agrisindan aşırı mide bulantısından yazamıyorum bile dua ediyorum ki şuan oğlum uyanmasın o kadar kötüyüm ilk defa böyle başıma geliyor