Seymaa93 sünnet sonra bi kaç saat hastanede kaldık ilk çişini de orda yapmış oldu ilk çiş anında agladı sonrasında normaldi hatta oglum dönmeye başlamıştı doktorumuz sorun değil dedi bardak vs koydurmadı bi krem kullandık sadece 1. hafta kontrolüne de gitmedik fotograf gönderdim kardeşim aracılıgıyla iyileşmiş gibiydi zaten