Beybiberen 10 gündür 3 saatte bir 100 ml zor içiyor.önceden 160 180 içiyordu.ek gıda alımı iyi ne verirsem yiyor.mama değişimi yaptım ama tık yok yine aynı.sebebi ne olabilir acaba birde hep böyle az mi içicek acaba. Sütten tiksindimi diye düşünüyorum
Hoki Beybiberen yavas yavas birakiyo benimkide ole yapti normal inek sutune gecebilirsin icine az seker koy icir
gozde_88 Beybiberen 8 aylık bebeğe ne şekeri siz aklınızı mı kaçırdınız 😱 Ek gıdadan aldığı miktar yetiyordur belki de. Diş çıkartırken de iştah azalması da oluyor onu da göz önüne alın. Doktora danışmadan da lütfen inek sütü bile vermeyin
Martannesi03 Beybiberen bnmki De ya nerdeyse sadece gece uyku da içiyo mamayı gunduz asla içmiyo acaba mamayı mı degiştırsem diye düşündüm bende
Beybiberen Hoki ama daha erken değil mii kalsiyuma ihtiyacı var.inek sütüne su ekliyim mi peki yarı yarıya öyle diyorlardı ama
AlyaaDuru Beybiberen İhtiyacını mamadan alıyor bebek uyku da içirmeyi dene belki biberonu kabul etmiyor bardakla yada şırınga ile dene inek sütü ve şeker sakın bebeğine şuan kullanma doktorunuza danışın.
Beybiberen gozde_88 şuan diş çıkarma dönemi olduğunu sanmıyorum çünkü öyle birşey olsa ek gıda da hiç almaz.ya sütten tiksindi yada başka birşey. İnek sütüne duymuştum yarı su eklenerek veriliyor diye.eskiden de öyle yaparmışlar niye bu kadar tepki verdiniz ki.hem ben çocuğuma pekmez veriyorum. Yemeklerine az da olsa tuz da ekliyorum insan sonuçta oda tatsız tutsuz yemiyor.
Hoki gozde_88 seker dedik diye 1acay kasigi seker koymaycak tabi inek sütu formul mamadan daha iyi bnim doktorum icir dedi formul mama sekerli oldugu icin ilk etapta sutu icemez alistrma dönemi yapcak kasigin cok az ucuyla koycak sonra normal içecek
gozde_88 Beybiberen bunları doktorunuza söyleyin lütfen sonra gelip buraya da yazın. Ben tuz veriyorum inek sütü vereceğim ve şeker atacağım kaşığın ucuyla diye. Ben doktorun cevabını bekliyorum
Beybiberen Martannesi03 ben değiştrdim sma aldım fayda etmedi.dün gece ne olduysa birden yeniden içmeye başladı.sanırım ben ek gıdayı daha fazla veriyormuşum.biraz ek gıdayı azalttım içmeye başladı deneyin isterseniz sizde
Hoki nurannuran canim cocuk mama almiyorsa ne icecek ineknsutunu 1yasinda baslayabikirsiniz diyo doktor ama erknde içerebilirsin diyo mamayi biraktiysa sekerde kasik ucuyla cocuk mama hep sekerli oldugu icin icmeyebilir doktor tavsiyesi konuşuyoruz herkezin kendine kalmis inek sutu icen sagkiksiz formül mama icen saglikli mi ben oglum icti gayet iyi gelişmesi tercih meselesi
Beybiberen gozde_88 canım ben çokta doktorcu değilim.çok doktora gittim ben bıktım artık biri a dese biri b diyor en iyisimi annelik iç güdüsüyle ne iyi ne doğru onu uyguluyorum.ben de biliyorum şeker tuz yasak ama çocuk tuzu olmadan çorba yemiyor nasıl bir yol izlersiniz bizimlede paylaşın bizde öğrenelim o zaman. Ve şunu da bilin hiçbir anne çocuğu için yanlış birşey yapmamaya dikkat eder
Guldas Ek gıdayı çok verirsweniz mama içmek istemez, ek gıdayı azaltın ve açken mama verin. Hangi mamayı veriyorsunuz?
tcmedine [bilinmeyen] ek gıdayı çok yiyorsa da mamayı az alıyordur karnı tok oluyordur çünkü bence ek gıdayı az verip mamayı verin daha süt çocuğu