Seray66 Kızlar ben bebeğimin 4 aylıkken işe başlayacağım. Bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor. İşe başladıktan sonra nasıl bir yok çizmem gerekiyor ? Siz neler yaptınız ?