Merhaba kizlar 23 yaşındayım 6 cm öpüşen çikolata kistim var yumurtalıklarıma yapışık vaziyette ve tuplerim kapalı bir daha çocuğun olmaz diye tüp bebek yapacagini söyledi yumurtaliklarini alalım domduralim dedi doktor ameliyat dedi daha önceden böyle bir 2 tane yapmış doçent Dr ama çok tedirgin bende doktorumdan emin olamadım araştırdım bir Dr varmış Konya’da prf Dr osman balcı bu işin ustası gibi gözüküyor hiç giden varmı bu Dr ??? Benim doktorum yumurtalıklarıma zarar verebilirim dedi ama Osman balcı baktığımda özenle çıkartıyor zarar vermeden kizlar yardımcı olun lütfen ??