Bugün ilk lazer seansına gittim. 12 bin TL. Kol bacak kalça genital kolaltı 6+6 paket aldım. Ve asla sattıkları kremlerden almıycam düşüncesiyle gidip 1000 tl yi soskin marka bir batık kremine verip çıktım. Çevremdekilerin çoğu ful paket 5 6 bin civarı sıradan güzellik salonlarına gidiyorlardı. Ben yorumları çok iyi ve cihazları Alex diye burayı tercih ettim çok içime sinerek. Ama hala arkadaşlarımın boşuna 12 bin verdin ne farkı olacak laflarına karşı canımı sıkıyorum, kararsızlık yaşıyorum. Lazer konusunda deneyimli bilgili arkadaşlar siz ne düşünüyorsunuz. İyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum. Aslında kreme verdiğim 1000 tl içime oturdu bugün o yüzden çok sorgulamaya başladım.
Bu arada As estetiğe giden varsa onlarda yazarlarsa çok sevinirim.