Boln_28 belli ki kişisel problemleriniz var ve insanlara laf yetiştirip anlayışla karsilamayarak sınırımız cirkefliginizi etrafa gösteriyorsunuz
Özgüvensiz savunma… çocuğunun bebek de olsa birey olduğunun farkına varmış olsan, nasıl ki devamlı aynı şeyleri yaptığında yada gördüğünde sıkıldığını hatırlasan bebeğinin de senden farksız olduğunu anlayıp şu an bu boş beleş duyguları yük etmezdin kendine. Hiç benle polemik yaratma git önce çocuğunu anla. Sonra da doğru söyleyince zorunuza gidiyor tanımadığınız, görmediğiniz birine kişilik çıkarımı yapıyorsunuz. Yazdığım şu dilbarım cümleleri de tersine anla tamam?? Okey??