karahann Kızlar kızım 1 haftalık oldu ilk gün beyaz akıntı gördüm atmıştım akıntıyı bugünde gördüm normal mi bu??
ftmnr1523 karahann bildiğim kadarıyla gebelik hormonlarının etkisiyle kız bebeklerde bu durumlar görülüyor. Ama mutlaka doktorunuza danışın.
Mlkmstf Masalina12 merhaba bende bugün baktım akıntıyla birlikte kan da vardı bişey olmaz değil mi geçti mi sizinki
Masalina12 Mlkmstf evet aşkım geçti bol bol emzirdim geçti ama uzun sürse hastaneye gidin ssıvı yetersizliğinden de oluyo