FHKK benim bebeğim daha henüz 3 aylık ama araştırdığım bir şeyi paylaşmak istiyorum. İnstagramda Penelopegurme diye bir site var her aya uygun çorbalar bebek bisküvileri ve muhallebi şeklinde paketler var yorumları da okuyorum alan herkes nerdeyse memnun. Bebişler ek gıdayı reddediyorsa bir bakın derim. Ben 6 aya yaklaşınca sipariş vereceğim.