Kızlar iyi geceler .Prensesim 2 yaşına girecek ne yaptıysam asla emmeyi bırakmıyor aksıne daha çok emiyor hatta huzursuz oluyor bıraktırmaya çalıştığımı anladığı için nolur biri yardım etsin çöl yoruldum . önce severek ayrılsın diye tiksindirmeden denedm ama suan tiksindrmeye calıssamda çaba etmiyor ne yapacam ben lütfen yardımcı olur musunz 🙏