Shra merhaba öncelikle geçmiş olsun. Biz de 5.5aylıkken geçirmiştik şimdi 14 aylığız. Bize yatış verilmişti 5gün serum tedavisi almıştık. Adenovirüste çok ateş olmaz. İştahsız ve yoğun ishaldi. İlk gittiğimiz dr kusma önleyici iğne yapmıştı kusma çok uzun sürmedi. İkinci gün düzelmeyip aşırı su kaybı nedeniyle yatmıştık. Önemli bir hastalık düzelmiyorsa kesin tekrar doktora gidin.