Merhaba güzel anneler oğlum 2 yaşında yürümeye başladığından beri hiç yerinde durmadı dışarı da özellikle hiç kucak istemezdi ama son 2 3 gündür asla yürümek istemiyor kapıdan çıkacağımız zaman anne kucak korktum diyor bu durumu yaşayan anneler var mı dönemsel birşey mi acaba