Mevsim geçişi, okullar, kış soğukları.. Hastalıklar başlıyor.. geçen yaz çocuklarım çok hastalandılar. Antibiyotikler, şuruplar vs. Mahvoldu çocuklarım. Artık bunları kullanmak istemiyorum. Doğal, bitkisel bildiğiniz ne varsa paylaşın lütfen 🙏🏼 Bağışıklıklarını nasıl güçlendirebilirim? Hastalandıklarında ilaçsız doğal yollarla nasıl atlattırabilirim?