Elifduru11 Tek bir bileziğin var onu kullanacaksan bence yapma. Telefon bu, düşürebilirsin, kırılabilir ezilebilir başına türlü türlü iş gelip çöp olabilir.
Yarın öbür gün o bileziğe daha mühim bir şeyde ihtiyacın olabilir. Keşke almasaydım bilezikte gitti telefon da diyebilirsin.
Ama tek bileziğim değil bir miktarı bu diyorsan da alıp kendini mutlu edebilirsin tabi ki.