Eeeee45 Merhaba arkadaşlar oğlumun 1. Yaş Doğum gününü evde kutlayacağız ikram olarak fikir vermekte yardımcı olur musunuz
Lolik Eeeee45 pastayı hem meyveli hem çikolatalı aldım isteyen istediğini yesin diye börek Mercimek köftesi Poğça Patates salatası Cup cake (üstüne fotoğraflarını koymak için yaptım süs niyetine) Tuzlu kurabiye Tahinli kurabiye Bizim böyleydi Akşam yaptım herkes yemek yiyip geliceği için çok önemsemedim😄
menek16 Eeeee45 börek, revani, 2 çeşit kurabiye, kısır , dondurma ve ıslak kek vardı bende dondurma vienetta almıstım pasta yerine ikram etmiştik agustos dogumlu ve evim aşırı aşırı sıcak oldugu için :)
Bebekbebek24 Eeeee45 direk yorumları okumadan yazayım çünkü kendimde yapmak istediğim ikramlıklar Poğaça Sarma Patates salatası / makarna salatası Sigara böreği Minik kalıpta krem şantili kekler Ve zaten yaş pasta
Eeeee45 Lolik bende öğleden sonra yapıcam ailem ilçede oturuyor akşam ki trenle geri dönmeleri gerekiyor tek başıma hazırlıcam oğlum da çok hareketli hiç durmuyor Nasıl yapacağımı bilmiyorum
Lolik Eeeee45 valla ben bi börekle keki yaptım diğerini annem kayınvalidem yaptı zor çocukla . Yardım edecek kimse yoksa çocuk uyurken dondurucuya hazırlayabileceğiniz şeyler yapabilirsiniz son gün çıkarır ısıtır ya da pişirirsiniz
Eeeee45 Lolik kayınvalidem elini hiçbirşey atmaz hasta oluyorum çocuk sende dursun acile gidip iğne olup gelicem diyorum onda ya ağlarsa durmazsa diyor birde alt katımda oturuyor
Eeeee45 Bebekbebek24 hemen hemen kafamdakilere yakın sadece mini poğaçalar mı yapacaksınız tabak boyutunu da düşünmek gerekiyor çünkü
Bebekbebek24 Eeeee45 pogaçayı normal boyutlarda düşünüyorum çünkü pastanın etrafına koymayacagım fotograflarda çıkmasını istemiyorum pastayla resim çekildikten sonra tüm yiyecekleri pastanın yanına koyup herkesin istediğinden dilediğince tabagına koymasını isteyeceğim böylece israfıda önlemiş olurum hemde herkes istediğinden dilediğince yer diye düşündüm
Eeeee45 Bebekbebek24 bende maket pasta kendim yapıyorum fotoğraf çekimi için ikramları ayrı yerde tutucam