Merhaba hanımlar 2.5 yaşında oğlum var bezi bıraktık maalesef arada kazalarımız oluyor 😕 koltuk yıkama makinesi almak istiyorum kiwi marka hesaplı geldi epey.
Halıları zaten yıkamaya veriyorum koltuk ve yatakları yıkasa yeter kullanan var mı aramızda tecrübelerinize talibim😇