Benim de oğlum 35+3 te doğdu öyle bir şey yok bitaraflarından uydurmasınlar 7-8 aylıkken anca desteksiz oturdu 9,5 aylıkken tamamen emekledi. Her çocuğun gelişimi kendine has. Arkadaşımın normal zamanda doğdu kızı 11 aylık emekledi. Yani çevrenizdeki çok bilmiş insanları umursamayın. Öyle desteksiz oturtmaya da çalışmayın bebeğe bişey olur Allah korusun. Ben hep etrafındaydım yalnız bırakmadım. Zaten dünyaya zor getiriyoruz ne acılar stresler çekiyoruz bi de bunlar çıkıyor başımıza.