3yasakadarsifirekran tubiiik_ oğlumu denver testi için götürmüştüm beklerken oyun grubunu görmüştüm çok fazla kalabalık değildi 2 sınıf vardı sınıflar güzeldi temiz ve düzenliydi .
tubiiik_ 3yasakadarsifirekran randevulumu gidiliyor acaba 20 aylık kızım normalde oyungrubuna götürüyorum ama bunu ilk defa gördüm eger güzelse belediyenınkine götürmek isterim
3yasakadarsifirekran tubiiik_ evet randevu almak gerekiyor . Daha öncesinde hiç gitmediyseniz kayıt yapıyorlar. Oyun grupları 36 ay itibariyle başlıyor diye biliyorum ama yanlışta olabilir sormak lazım . Randevu almak için ilçenizdeki isademi arayabilirsiniz