Mesela ben başlayayım yeni öğrendim Meğer şu yeşil şişedeki domestos aslında suyla seyreltilmiş kullanılması gerekiyormuş (ben direk döküyordum 🤦🏻♀️)
bir tane daha söyleyeyim o küçük şişenin kapağı ters yönde tık edene kadar döndürüp sonra diğer yöne çevirdiğinde açılıyormuş 😅 (normalde açılmıyor dolduramıyorum diye atardım )
Hadi buyurun hanımlar kimler ne biliyormuş 😊