Bence kendinizi kısıtlamayın olcağı varsa olur ,sakınan göze çöp mü ne batar 😂 doğru bi şey değil ama ben hamileliğimde de kasmadım yok sakatat yok sigara olayını suan da da kasmıyorum. 3 saat kuralına uyman yeterli bence, ben mama kullanıyorum ama emziripte içen cok duydum.