Kızlar ameliyat olalı martta 3 sene olacak ama hala ağrılarım var fizik tedaviye düzenli gidemedim. Takos koymuşlar tüm diski alıp. Doktora gittim sonradan ağrılar normal dedi, sende fibromiyaliji var dedi. Tamam ama zaten ağrım vardı diye ameliyat oldum hala ağrıyor. Yani durduk yere değil ama boynumu sağa sola aşağı yukarı çevirince oluyor. Bu arada 2 doktora gitmiştim ikiside omur iliğe zarar vermiş acil alınması lazım demişti. Sizde de böyle bir ağrı oldu mu, tekrar mı Mr çektirsem