Merhaba annişler 40 ım çıktıktan bı hafta sonra adet oldum ama adet gibi değildi sacede lekelenme şeklinde oldu o süreçte de karnım hep şişkin ve sanciliydi normal mi yoksa parça kaldığı için mi birde doğumdan sonra cildim çok korudu kötüleşti özellikte topuklarim hep çatlak oldu duzelmesi için ne onerirsiniz