Sedaoztrk55 Bebeğim 7 aylık sık sık çişini yapmak istediği sıra ıkınır tarzda ağlıyor bezini açtığımda çişini yapıyor aglmasi kesiliyor bı kere daha bu yüzden gitmiştim doktora sorun yoktu böyle bi sorununuz var mıydı bebeklerinize nasıl geçti 😟