Esralparslan1 merhaba
Gece beslenmesi çocuk gelişimi açısından da sorun teşkil edebiliyor demişti doktorum.oğlum da öyleydi sürekli uyanırdı alışkanlık haline getirip süt isterdi hep.uyumadan 1 saat önce kesiyorum şimdi yeme içme olayını.başta biraz zorlandık ama şimdi alıştık artık gece uyandığımızda tekrar uykuya dalmak için yanına gitmemiz yeterli oluyor.2 yaşında bu arada,14 aylık kesmiştim ben.