Merhaba bebeğim 8 aylık sadece anne sütü ile besleniyor ek gıdaya tam olarak adapte olmuş değil yani doyana kadar yemiyor sadece tadımlık. Bu ara çişli bez sayısı azaldı, kilo alımı durdu ve çok sık emmek istiyor. Sanırım doymuyor. Ne önerirsiniz mama, pirinç unu vs ek bir şeye başlamayı düşünüyorum…