Kızlar bebeğim 13 aylık birşey istemek için işaret parmağını kullanmıyor su mama gibi gerçi suyu zaten sevmiyor o ayrı zorla içiyor 🤦♀️ kaçıncı aya kadar yapması gerekiyor işaret etmeyi ? İşaret parmağı hep aktif havada gezıyo ama bilinçli mi yapıyor anlayamıyorum , bazen dış kapıyı görünce uzatıyor işaret parmağını yada alacağını oyuncak varsa uzanıyor işaret parmağı uzanık bi şekilde alıyo hemen bazen fotoğrafa yada kimliklerde anne nerde dediğimde beni bulup işaret parmağı ile fotonun üstüne tık tık yapıyo anlamadığım şimdi bu işaret parmağını istenilen gibi mi kullanıyor. Alkış bay bay da yapmıyor alkışı bi iki kere ağlarken yaptı 🤦♀️ bay bayı ise bi teyzemiz var bitek onu görünce yapar oda toplasan 10 etmez. Ben çok düşmüştüm bu alkış baybay olayına çok direttim aynı şekilde ismi ile seslenmeyi de bi ara seslendiğimde ağlayarak bakıyordu şimdi yine bakıyor. Çok mu sıktım bilmiyorum çocuğu .Bi aydınlatın beni anneler 🤷♀️