İki gündür normal uyku saatine yakın uyumak istiyo ben uyutmak istemiyorum ama o uykudan bayildigi için mecbur uyutuyorum ama böyle olunca da bu sefer gece uyku saatini kaciriyo iki gecedir 11 buçukta yatıyo normalde gece beslenmeye kalkiyodu ama bu iki gündür noldu anlamadım bende kulağını çekiyo dişi vuruyo anlıyorum tetagil dış topunda veriyorum ama yok yok yok yani 1 yaşında uyanip.kalkip oyun oynamak istiyo neden yapiyo olabilir bunu acaba çok çaresiz kaldım anlamlandiramadim nolur bişey deyin bana kızlar😭😭😭😭😭