bal012 Kullanan anneleeim memnun musunuz dikişim düştü kırkım çıktı kantaron yağı dikiş yerine iyi geliyor diye duydum kullanan var mı sonuç nasıl oldu paylaşır mısınız benimle
Mlk16 bal012 her idrar sonrası baticonla pansuman yaptım dikişe en iyi gelen şey o. Kantaron iyi değil diye duymuştum.
Mylifemyworld07 bal012 benim Dr uma kantaronu sormuştum iyi gelir ama uzun sürede etki eder demişti.her tuvaletten sonra batikon ile pansuman yapın ve silmeyin.Ben o şekilde yapmıştım 20 dikisim vardı ve çokta iyi geldi.
Sudennaz Benim dr um sadece ılık suyla taharetlen kurutma makinasıyla kurut demişti öyle rahat iyileşti bnm dikişim bayağı çoktu yani
Tubagrsf bal012 vallaha normal doğum yaptım hiç doktor bir şey sür et demedi dikiş düştüyse on güne kadar daha da iyi olur zaten