Suheyla06 Bize doktor pedia d. Verdi ve kullanım klavuzunda yan etki olarak mide de şişkinlik gaz yazıyor o yüzden mi bebeğim gece gündüz gazlı damla kullanıyorum masaj yapıyorum gazı bitmek bilmiyor yarın kontrolü var soracağım
Suheyla06 Mom098 gaz yapıyorsa neden veriyor bu doktorlar anlamıyorum çocuk günlerdir gaz sancısı çekiyor
Suheyla06 Mom098 ocean aldım kendim ama doktor onu verdiği için bitince başlarım demiştim hemen çöpe atıyorum
Suheyla06 Ben lohusa iken taşınmak zorunda kalmıştım ilk yirmi bel gün düzenli verememiştim sonra düzenli vermeye başladım o zaman başladı gaz sancıları demek ki d vitaminindenmiş yarın ayrıntılı sorayım doktora