Arasus bizde 2 gün önce olduk normalde diğer aşılardan etkilenmemişti oğlum ama bexero bayağı etkiledi ateş huysuzluk yaptı doktorumuz zaten söylemişti ateş huysuzluk yapar delirtir diye yaptı da ama olsun önemli bir aşı iyi ki yaptırmışsınız bir iki gün çekmeye değer 1700 küsur ödemiştim ben aşıya