MuhammedAlpinAnnesi Oğlum 11 aylık emziriyorum, korunma yöntemi olarak iğne öneriyorlar kullanan var mı herhangi bir yan etkisi oluyor mu ne zaman yapılması daha doğru olur?
Goksu_argum MuhammedAlpinAnnesi benim annem yapiyodu her ay kendine bı süreden sonra erken menopoza yol aciyo adet düzensizliği de oluyo diye biliyorum