Kızlar oğlun 20 aylık oldu. Ve aşırı sinirli, istediği şey olmadığı anda ağlıyo bağırıyo çağırıyor. Kafasına vuruyo kendine tokat atıyo. Sakinleştirmek için sarılıyorum öpüyorum güzel güzel konuşuyorum ama yok bana mısın demiyo. Bugün akşam 7 den 9,5 a kadar ağladı ve çığlıklar atarak ağlıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum bu 2 yaş sendromu mu? Sabrım tükendi artık 😔