mematiii ay ben büyüyünce diyorum
Benim kız doğunca 1 hafta küvezde kaldı sonra bize gelince travma yaşadı ve doğdugı günden beri hep ağlayan cırlayan uyumayan bebekti.
Kanguruya koyup yatağa öyle yatıp gece uyuyorduk eve bebek arabası çıkardık onunla gezdirdik uyuttuk ay ne zor günlerdi ayyy
Şimdi 12 ay 1 haftalık yürümeye başladı
Git diyorum evi dağıt gez dolaş ben her şeyi yaparım yeter ki bağırma ağlama cırlama diyorım ki öyle de zaten bana yürüsün göreceğim diyorlardı
Aman iş yapmaktan kaçıyorlarsa ben ne yapayım sabahtan akşama kadar takip istiyor ok evet ama bağırmayıp cırlamadığı zaman yorulmuşum koymuyor