Maveraaa Bebeğim ağlarken göbeği dışarı çıkıyor internetten baktığımda göbek fıtığı olduğu ve zararsız olduğu yazıyor doktora gitmeli miyim ne yapmalıyım
LadyBugg Benim oglumda ayni sekilde olmustu. 2 ay sonra geçti kendiliğinden. Doktora gösterin yinede. Icine doğru çöküyorsa zararsız diyorlar.