Bahsettiğiniz yerde aynı boyutta bizde de var dermatolojiye gittim doktor alabiliriz ama gerek yok canı yanar daha küçük ilerde aldırırsınız dedi bir zararı var mı peki dedim ağrı vs hayır yok bilindik yağ bezesi dedi dediğiniz gibi çoğu bebekte de görülüyormuş yaklaşık 3 aydan fazladır var ne büyüme ne küçülme aynı