Eslinamavis 8 bucuk aylik kizim gecenlerde kontrole gittiğimizde vajinal yapışıklık olduğunu soyledi doktor ama hepsi degil idrarini yapiyo enfeksiyon yok ostrojen krem verdi gecmezse cerrahi olacak dedi bilgisi olan var mi
hnf_07 Benim yegenimdede vardı kucuk bi işlemle açtılar bi kaç gün krem kullandı ve güzel di korkacak hiçbirşey yok içiniz rahat olsun cogunluk kremlere geçiyormuş inşallah geçer sizinkide