Nslhn53 Hipten aptamile geçiş yaptım gaz yaptı hipte doyurucu değil sürekli acıkıp ağlıyor çok versem kusuyor 😞kullananlardan bilgi almak istedim
eymenim1405 Nslhn53 doğduğundan beri bebelac gold kullanıyorum memnunum kilo aldırıyor gaz problemi ilk aylar vardı birdaha olmadı geçen hafta 2 numaraya geçtik gayet güzel içiyor
Dunyamsensn2008 Nslhn53 Bende çok mama denedim hepsi kabızlık ve gaz yaptı ama şuan bebelac gold kullanıyoruz memnunuz fakat keşke hiç mama kullanmak zorunda kalmasak çünkü hiçbiri anne sütü kadar hijyenik deil.Allah evlatlarımıza sağlık versin
liyosunannesi23 Nslhn53 bende kullanıyorum memnunum. Ama her mama her bebeğe iyi gelmeyebiliyo deneyip karar verebilirsiniz ☺️
Nslhn53 Dunyamsensn2008 öyle tabi ama benimkiler ikiz yetmiyor ki bunu alacak olduğum meme reddi yaptı almıyor anne olmak bebek büyütmek zormuş hiçbir şey istediğimiz gibi olmuyor 😔
Dunyamsensn2008 Nslhn53 tabiki Canım nasibi ne kadarsa o kadar yer benimkide 2 3 aylıktı bıraktı maalesf kanayan yaram
nurannuran aptamil gaz yaptı ise aptamil conformil öneriyor doktorlar bebelac gold da gaz için iyi bir mama ama siz deneyin olmazsa aptamil conformil kullanırsınız
ayfernaz Aptamil bizde hiç gaz yapmadı acaba bünyesi alışmaya çalışıyor olabilir mi bi süre daha kullanın bence iyice anlayın
Eceock Kizim 10 aylik hipp combiotic kullaniyoduk hep. Ama 3numarada içeriğini bozuyor. Bebelac gold aldim bugun onu denicez bakalim. Insallah bi sorun olmaz. Smada iyiymis. Deneyen kullanan varmi acaba
Dnzdnz Bizde aptamil kullanıyorduk doktorumuz bebelac gold önerdi çok gaz yaptığı için elimizdeki bitince alacagız
Nslhn53 Deneyerek öğreniliyor anladığım her bebekte farklı etkisi oluyor mamalarda ateş pahası küçük kutularda yok ki alıp denesek çöp oluyor yaramayınca 😞