Sen yanında değilken korkuyormuşsun ben yanımdayken de korkuyorum bir şey olacak diye esen yelden koruyorum bak sana bir şey anlatacağım oğlum 4 yaşında kreşe gidiyor arabayla bırakıyorum sabahları, her gün bıkmadan yorulmadan evdeki en kalın battaniye ile 4 yaşındaki cocugu kundak yapıyorum djdjdkdkdkdk arabayı gidip 15 dk önceden çalıştırıyorum sıcak oluyor oğlumu battaniye ile kucağıma alıp koşa koşa arabaya bindiriyorum sonra aynı şekil kundağı anaokulunun içinde açıyorum kimse benim ne derece manyak olduğumu sorgulamasın djdjdjd
Sende böyle rahat ediyorsan sal gitsin biz anneyiz bu bizim kanımızda var 😁😁😁😁