Busra986532 doktorumuz ilk 6-8 hafta annenin emzirmeye, bebeğin memeye alışması için ve meme reddi yaşanmaması açısından önermedi emzik kullanmayı. Hamileyken hiç vermeyi düşünmüyordum fakat gerçekler öyle değilmiş bunaldığımı hissetmeye başladım ve çocuğuma o halde iyi geldiğimi düşünmüyorum o yüzden şimdi başladık umarım tutar 🙏