tugceizgi Çok güzel bir haber yazayım buraya. Kaç aydır bunu bekliyordum 🤭 sonunda oğlum 14 aylık olmadan adım atmaya başladı 🥰 bu günleri iple çekiyorduk sonunda geldi 🙏🙏 Allahım çok şükür. Mutluluğumu sizinle de paylaşmak istedim anneler 💕
kayraninannesiiii tugceizgi ayyy maşallah. Bende iple cekiyorum 13 aylık olucaz. 🐣 iki gündür bir yerlerden tutup ayağa kalkmayı öğrendi, yürümesi yakındır diye düşünüyorumm yuruse de rahatlasam modundayim kedimiz var evde surunmesinden iyidir diye düşünüyorum. 😀
printhelloworld tugceizgi maşallah darısı başımıza benim kızım da sıralıyor ama desteksiz yürümeye de pek niyeti yok gibi hemen oturmak istiyor 10 aylık bu arada
Mercece12 tugceizgi maşallah benimki 9 aylıkken yürüdü gören herkes çok şaşırıyordu😅 geç yürümesi de iyi biraz
tugceizgi printhelloworld bizimki de ayakta durduğunu görse hemen otururdu. Korkuyorlar galiba düşücem diye. Sonra bir anda adım atmaya başladı. Gaza gelmesi gerekiyormuş sanırım 😂
fa_sena_y tugceizgi maşallah yaa🧿 ne güzel mutluluk. bende kızım hiç emeklemeyecek sanarken birden emekledi 11 aylıktı. bakalım ne zaman yürüyecek diyorum şimdi de. :)