aysinyilmaz Merhaba, bebeğim 6 aylık emziriyorum. Havalardan olsa gerek sanırım grip oluyorum. Soğuk algınlığı ilacı kullanabilir miyim?
Annekizz_ aysinyilmaz bazı ilaçları emziren anneler kullanabiliyor. Bende kışın çok sık hasta olmuştum ve malesefff 3 ay ara ara kullanmak zorunda kaldım devlet hastanesindeki doktorlar hiç biri yazmadı ilaç sadece özele gittiğimde yazdılar öyle geçirmiştim sürekli hep 🌸