Hiilyuss Ezgi_anakli26 atak haftasıdır aynıyız huzursuz bir bombaya dönüstü 😂😂😂 ben de biraz aç bırakıyorum sonra emiyor
Metemommy Ezgi_anakli26 bizde 3 ay 24 günlüğüz aynı durum bir süredir bizde de var . Önceleri gazdan yapıyordu şuan meme reddinden yapıyor . Salyası akıyor eli hep ağzında bizim diş huzursuzlukları başladı doktor bu zamanlarda meme reddi olur dedi
BARTUMOM Ezgi_anakli26 bu aylarda bebekler meme reddi yapıyor sabırlı olun daha çok uyurken emzirmeye çalışın ilk oğlum böyle yapıyordu 2 ay neredeyse sürdü sadece uyurken emziriyirdum sonra düzeldi 2 buçuk yaşına kadar emdi neredeyse
ilkaay0 Ezgi_anakli26 atak dedikleri şey sanırım 😁 benim oğlumda yapmıştı şimdi 4,5 aylık oldu yapmıyor