Bana da garmastan pomat iyi gelmişti ama hiç birşey bir kullanımda hemen sonuç vermez malesef krem kullaniyorsaniz göğüs pedi de kullanın bana dediler poşet koy nemli kalsın komple göğsüm mantar oldu sonra dan krem kullandıkça göğüs pedi kullanın hava alsın hava aldıkça daha çabuk iylesiyor