Merhaba kızlar😊 10 aylık bir kızım var. Uyku düzeni genelde gece 11-12 gibi yatar sabah 8de kalkar. Gece uyanır süt için.(1 kere). Sonra gündüz 12 de falan uyur 1 saate uyanır. Sorun uykusunun çoooook hafif olması. Mesela bu uyku düzeni sırasında tek bir çıtırtı sesi gelirse dakikasında uyanır ve geri uyumaz. Yanında nefes alsan uyanır nerdeyse. Üstünü bile örtemiyorum uyanır korkusundan. Nasıl derin uyumasını saglaya bilirim? Oglum da asla bu sorunu yaşamadım hatta çox fazla derin uyuyan bir çocuk ve bebekti hep.4 yaşında ve akşam saat 9 da sanki kapatma tuşuna basıyosun. Yanında bagır, cagır, son ses müzik dinle, uyanması için silkele asla tepki göstermez. Sabah 8 de kalkar kendisi. Çok rahat bir çocuk uyku konusunda beni asla incitmedi. Kızımı nasıl böyle yapa bilirim? Tavsiyelerinize tecrubelerinize ihtiyacım var😭😭