Yagmurrrtt Ayak numaram 38 oldu 39 bazende degisiyo boyum çok uzadı bebeğim 1 yaşına girecek hala aynı varmi benim gibi olan
beyzzsenturkk_ Yagmurrrtt evet sanırım benimde ayak numaram bucuklu oldu boyumu bilemem ama enime enime genisledim biraz 😂
Yagmur_24 Yagmurrrtt boyunuz mu uzadı 😅 darısı başıma valla iyi olur bana da olsa keşke ama el ayak büyürmüş inanıyorum size benim ayağım 35.5 tu 36 oldu sanırım
printhelloworld Yagmurrrtt ben de tam tersi oldu 1-2 cm kısalmışım normalde 174 boyundaydım doğumdan sonra kilomu boyumu ölçtüler boyum 172 çıktı ve acaba yanlışlık var diye düşünmedim çünkü ben bile kısaldığımı farkettim ayak numaram sabit kaldı çok şükür
Babyalpymeetoo Aaa ilk kez duydum böyle bişey belki kiloya bağlı ayak numarası beden ölçüleri büyür ama boy uzaması duymamıştım uzman görüşü aldınız mı konu ile ilgili
Yagmurrrtt Babyalpymeetoo kilom da oldu doğum sonrası ama çoğu kilomu verdim hala boyum aynı kadi doğum doktorum normal olduğunu söyledi. Birde orta boylu olup birden uzun olmaya alışamıyorum at gibi 😆😆
ikizlerimgozbebeklerim Yagmurrrtt boyunuz kaçtı kaç oldu? Yaşınız çok mu genç belki o yüzden uzuyorsunuzdur.(18-21 aralığında ise)
tombikbebe printhelloworld ay bende de oldu bu eşimin omuzuna geliyordum eskiden şimdi gögüs hizasına geliyorum nasıl oldu bu iş anlamadım😅
karamuratbenim printhelloworld zaten genelde kısalır diye biliyorum. Acaba hanımefendi asıl boyunumu bilmiyordu
printhelloworld tombikbebe kadınların her doğumda ortalama 1 cm kısaldığına dair yazı okumuştum ama boyu uzayanı ilk defa duyuyorum belki daha genç yaşta olabilirler