12aydir sprial ile korunmaktayim hep düzenliydi geçen hafta anlık koyu lekelenmem oldu daha sonra geçti adetim de yaklaşık 17gun kadar gecikti sizce normal mi arada hafif mide bulantısı oluyor onun dışında sorunum yok adet olacakmisim gibi bir his te yok sprial takılı kaymış olsa ağrı vs olur diye düşünüyorum sizce mevsimsel mi yoksa bı test almalimiyim baya tedirginim