Mommymom_ Galiba değil kesin diye düşünüyorum bebeği diş çıkartırken kabızlık yaşayan var mı başka etkenlerde var ama genelde herkesin ishal şeklinde olmuş tecrübeleri paylaşabilir misiniz
emayy Mommymom_ doktorlsr dis belirtisi olarak kabızlık olmaz desede benim kızımda diş dönemi kabız oluyor
MelindaMelisa Mommymom_ Kızım diş dönemi kabız oluyor.İlk kızımda ishal olmazdı ama altı pişerdi ordan anlardım diş geleceğini
rrumeysaa1 Benim kızım alt dişlerini çıkartana kadar kabız oldu sonra geçti şimdi üstler geliyor tekrar kabız oldu
Yagmurcmn Kabızlık derken kaç gün yapmıyor benim kzıımda diş çıkarttı o bir kaç gün günde 1 kere yaptı
Aslananne1 Mommymom_ evet her dis döneminde kabız oluyoruz doktorlar olmaz diyor oluyoruz valla her diste kabızlık yaşıyor
Yagmurcmn Mommymom_ benim kızımda baya koyulaştı ama kaskatı olmadı zeytinyağı içirebilirsiniz genelde hiç yapmamayı kabızlık sayıyorlar
Acemiannee000 Mommymom_ yani dişinin çıkmış olduğu hafta ilk defa böyle kabız oldu bebeğim daha 7 aylık.