Kızlar sezaryen doğum yapalı 4 ay oldu kanamam hala durmadı.haftada bir 2 gün çok hafif kanama oluyor.2,5 aylıkken doktora gittim bir şey yok dedi 1-1,5 ay daha devam ederse öyle gel dedi ama 1 ay yoktu. 2 hafta önce adet oldum 4 gün sürdü direkt kesildi.bugün yine kanamam oldu benim gibi olan varmı acaba?