23 aydan selamlar😀🖐️ benm oğluşum da sürekli “annecim anneciiiiim” diye geziniyo ortalarda, renklerin çoğunu söylüyor, baba uyu uyu diyo, araba dur dur vs diyo.. ama konuşması çok yok.. sayı sayma henüz yok çalışıyoruz😀 yemek durumları sabah yumurtalı bi kahvaltı mutlaka ya pankek ya zeytinli peynirli omlet ya pankek üstüne bal vs öğlen çorba, pilav, makarna vs yanına bi meyve, akşam biz ne yersek o.. yemek yerken çizgi film izler yoksa asla yemez ama onun dışında hiç ekran açmıyoruz.. kilosu sanırım 13.5 flan.. gün içinde ya yanımda oyalanır ya arabasını sürer fırsat buldukça etkinlik kitap vs bakarız.. tezgah önünde görünce kriz geçiriyor direkt bacağıma yapışıyor tabi sinir geliyo bana🤦🏻♀️😃daha başka ne anlatim?😀 hıh diş durumları da var sanırım- açmıyo ağzını bakamıyorum- ama ağzı akıyo ve ara ara huysuz.. tetagil veriyoruz.. böyle işte😘