birbeyazoglanbirkarakiz biz su an bu aşamadayız ve bence söyleme olayı sonradan gelişiyor, sürekli takip edip götürmek gerekiyor tutma olayı o zaman başlıyor, bizim geçen haftalarda önemli bir durumumuz oldu wcsiz bir ortamda uzun süre bulunmak zorunda kaldık götüremedik tuttu tuttu uzun süre sonra altına yaptı, bu olaydan sonra süreç başa döndü kaçırmalar oldu bi sürü ama mesela bu 2 gündür düzenli WC’ye götürünce hem altına yapmadı hem de akşam babasına popoda kaka var diyip WC’ye gitmek istediğini söyledi, sabırlı olmak gerekiyor, başa dönmeler olabiliyor bol bol çamaşır yıkanabiliyor önemli olan vazgeçmemek bence, WC’ye oturtmak için çeşitli motivasyonlar gerekiyor biz kitap bile okuduk, oyuncağıyla gidip ona nasıl yapması gerektiğini göstermesini istiyoruz, oyuncak yoksa kıyafetindeki bi resme göstermesini istiyoruz ( Mickey mouse’a öğrettiğini düşünüyor mesela)